söndag 12 september 2010

Scrapbooking

I thought it was time to give scrapbooking a try again since I have some material to work with at home. Created a layout on a board this evening, used an old photo of myself and Emmeli when I visited her in Vrigstad about 3-4 years ago. I quite like it but there are some details on it that I'm not very happy with. Oh well, practice makes perfect right!?



Have a terrible headache now, it has gotten much worse since this morning. The sofa is calling, I don't think I can do anything other than watching TV for the rest of the night ;)

2 kommentarer:

  1. Nämen åååååh va fiiiin! Du är ju en naturbegåvning ju! Så passande och ljuva färger till det svartvita fotot, så snygga detaljer och fint komponerat! Va söt du är som använde ett foto på oss! Superfint verkligen! Så kul att du testade på scrappandet igen! :D Saknar dig vännen och hoppas att vi får tillfälle att ses snart igen! :) Puss och kram min fina vän! ♥

    SvaraRadera
  2. Men gumman du är ju för söt!! Jag har mycket att lära, blev nöjd med större delen av layouten men sen är det vissa grejer som jag tycker att jag borde gjort på nåt annat sätt. Ska fortsätta scrappa lite nu, det är kul och avstressande :) Jag vill jättegärna ses snart igen, vi kanske borde höras och se om vi kan boka in en helg!? Puss på dig sötnosen ♥

    SvaraRadera