torsdag 16 september 2010

Me, myself and I


The photos I ordered to be developed showed up yesterday :) When I received the photos I looked up the ones from the photo shoot at the Studio and decided to put them up on the wall in the hall. I've had other photos in that frame for a long time now so I thought it was time for a change :)

Had a good day in work today, but have a lot I need to do tomorrow since I've fallen behind. Before I go to bed tonight I wanna do a bit of scrapbooking again, went to Panduro after work and bought a few tools for my new hobby!

2 kommentarer:

  1. Så snyggt och läckert det blev med fotona i den ramen, supersnyggt! Kul att byta ut lite gamla foton och få in lite nya. ♥ Puss!

    Ps. Nu blir jag nyfiken på vad du köpt för nya verktyg... Panduro har ju en hel del men de kan vara lite för dyra... finns det inga andra roliga scrapbutiker i stan... hmm vet att det finns ett par på söder men annars ligger de nog lite offside.

    SvaraRadera
  2. Ja jag måste hitta lite bättre butiker att gå i när det gäller scrapping, gick till Panduro för att jag vet att de har lite grejer till scrapbooking och för att kolla in vad som finns (förstår inte ens hur hälften av alla saker fungerar ju ;)). Panduro är i regel för dyrt, det gäller samma sak för smycken kan jag tycka, bättre att shoppa på nätet i såna fall. Åh, jag skulle verkligen vilja att vi ses och har en liten scrapping-helg, då kan jag lära mig massor av dig!

    Jag köpte en mönster-sax, en hålslagare, ett mönsterband som jag använde på högra sidan av layouten jag gjorde igår, lite dubbelsidad-tejp och så bokstäver + akrylblock som jag oxå använde :)

    Puss!

    SvaraRadera