tisdag 14 september 2010

One more..

This is a lot of fun :) Managed to create another layout this evening, used a photo of me and my brother from when he graduated in Eskilstuna a few years back. I will probably go on and do a lot more layouts this weekend as it is so de-stressing and exactly what I need to do to shake off all the stress from work.



It's a fun way of displaying photos that you like and you can really work on the details. I'm gonna try to make a little photo album of my first few layouts, if I continue with this. I know Emmeli wants me to, but we'll just see if I have the patience ;)

Before I go to bed tonight I'm gonna listen to some of the songs on our cd that we got from Putte & Lasse last week. That way we can practice at home. Can't wait until we start practicing the song "Fields of gold". It is one of my favourite songs all time and love the Eva Cassidy version of it!

2 kommentarer:

  1. Superfin layout på dig och din bror, ett jättevackert foto oxå! Du har talang, tjejen! :D Håller verkligen med dig att scrapbooking är avkopplande och avstressande det är många som skriver att det är deras sätt att "meditera" eller en form av terapi av något slag och jag är beredd att hålla med. Livet i sig med alla upptåg och jobb mm är ju roligt men det kan ju bli lite stressigt mellan varven och då är det skönt att man har ett sätt man kan koppla av på! Längtar efter dig massor och hoppas oxå att vi ses snart, när vi sågs i maj känns urlängesen! Kramar till dig min fina och underbara vän! ♥♥

    SvaraRadera
  2. Åh sweetie pie, jag blir så glad av alla dina kommentarer och det gör det ju roligare att fortsätta också såklart! Du är en stor inspirationskälla för mig, det vet du och det gäller inte bara scrapbooking ;) Om du vill kommer jag gärna ner till dig nån helg igen, vore mysigt nu så här på hösten. Puss på dig till min fina fantastiska vän!! ♥♥

    SvaraRadera