onsdag 19 januari 2011

Don't you just love tulips

The season for tulips is here and I've promised myself to keep having fresh tulips in my apartment this spring. They make you happy and I think it's important to treat yourself to the small things in life. Today has been a good day, somewhat strange but still good :) Little L is back from Denmark so we had lunch together and it was so nice. We had a lovely chat and I didn't want it to end. More lunches like that please! After lunch I drove to Täby to pick up my mam and dad. I had promised to give them a lift to the airport since they were flying off to Kenya today (I'm not jealous at all by the way ;)). They are going on a safari trip and I think it will be a holiday to remember. They've promised to take loads of pictures and I can't wait to see them when they're back :)

1 kommentar:

  1. Du har så rätt om både tulpaner och att det är viktigt med små saker som kan förgylla tillvaron. Jag älskar också tulpaner och några av mina favoritbilder jag tagit är just på tulpaner. Har faktiskt planer på att gör aen riktigt stor förstoring av en av dem och hänga på väggen i det där rummet som jag aldrig blir riktigt kommer igång med renoveringen av.

    Förstår att du inte alls är avundsjuk på dina föräldrars resa till Kenya!! ;-) Jag hade nog min bästa semester någonsin i det landet för några år sedan.

    SvaraRadera