onsdag 8 december 2010

Day 12 - Favourite wardrobe items

My favourite dresses
1) Black dress with white polka dots from HM
2) Flowery dress from HM in grey/pink
3) Grey top/dress from Vero Moda
4) My new dress from HM :)
5) Royal blue dress with hoodie from Penneys

Mixed favourite items
1) Black + turquoise skirt, both from HM
2) Black shiny trousers with a zip at the bottom from Gina Tricot
3) Black Skogsberg jeans + blue Levis jeans (that I loooove!)
4) Baggy jeans from Vero Moda (so comfy)
5) Black Depeche heels
6) Brown Jimmy Choo handbag
7) Brown cardigan from HM
8) My new cardigan in nude/pink from HM

More mixed favourite items
1) Nude/pink shiny jacket from SALT
2) Beige suit jacket from Vero Moda
3) My warm and cosy Boomerang jacket :D
4) Björn Borg boots in brown
5) Cardigan from Top Shop
6) White top from Top Shop
7) Nude/pink top from Vero Moda
8) Brown top from Vero Moda with white polka dots
9) Beige blouse from Åhlens
10) Hoodie in grey from Bondelid

I picked out these items from the wardrobe randomly tonight and realise that a lot of the items fall into the natural colour scheme ;) Normally I'm a girl who likes to wear clothes in all different colours but for now these will have to represent my favourites :)

2 kommentarer:

  1. Hmmm......vet du om dom fortfarande har den dar svart/vita klanningen fran H&M? Ar MYCKET intresserad av att fa tag pa den ;))

    SvaraRadera
  2. He he, det måste vara ett tecken på att du tycker jag har bra smak ;) Jag köpte den i butik förra helgen o då hade de en hel del kvar, iaf i Bromma Blocks. Jag försökte dock hitta den på nätet men det gjorde jag däremot inte.. Vad ska damen ha för storlek om jag skulle råka snubbla över en sån? Vill du att jag ska köpa? Den kostar för övrigt 399:- Kram

    SvaraRadera