fredag 15 oktober 2010

Where did this week go?

Can't believe it's Friday - again! It seems like it was Monday recently and now all of a sudden the week is over. Well I'm not complaining, just saying.. I've been looking forward to a relaxing night since I was really busy last weekend and also during the week. Gonna open a bottle of wine, eat some massaman curry, watch "Idol" and make some jewellery :) Went to Panduro in Solna Centrum after work to have a look at a few bits and pieces. The hobbies I have are quite expensive, seemed like I only picked up a couple of things but I ended up paying over 900 SEK :/ The stuff that I'm planning to make tonight better be nice when I'm finished!

Tomorrow I have a lot to do in the apartment. I'll see if my brother wants to meet up with me as well, we talked about it last weekend. I'm gonna try and make some cinnamon/vanilla buns tomorrow during the day and also some cookies :) Wonder what Maria and Marcus are doing this weekend, would be nice to see them for a little while at some stage!

2 kommentarer:

  1. Nä varken scrapbooking eller smyckeshobbyn är billiga, det kostar verkligen och man måste ju har lite material för att kunna sitta hemma och pyssla och ha lite valmöjligheter! Smart av dig i alla fall att börja i liten skala för när jag började så shoppade jag upp flera tusen innan jag ens visste vad saker och inte va eller vad jag skulle ha användning för. Vissa grejer har jag fortfarande kvar orörda pga det, sånt är onödigt men om man använder det så är det ju inte lika onödigt i alla fall och smycken och scraplayouter kan man ju i alla fall försvara sig med att man har glädje av läääänge länge! För att inte tala om hur roligt och vilken terapi det är att sitta med det. :D XOXOXX

    SvaraRadera
  2. Det är en underbar hobby men jag är fortfarande förvånad över hur snabbt jag blev fast!! ;) Det är så mycket material jag vill ha men jag har bara inte pengarna och därför måste det jag köper vara lite begränsat. Om du bara hade tiden att visa och berätta vilka olika verktyg som finns och vad som är bäst beroende på vad man vill göra så tror jag att det skulle vara lättare att veta vad man ska införskaffa. Puss på dig!

    SvaraRadera