lördag 16 oktober 2010

Wedding layout

This morning I sat down after breakfast to create a layout of a photo from Kim and Lisa's wedding this summer. I bought a lot of material in purple (surprise surprise) yesterday so I thought this picture would fit into that colour scheme ;) I actually love the result, I think it's a pretty layout. I used a draft that Svensk scrapbooking has created for the October challenge on their forum. I might actually participate in this challenge since I'm happy with the outcome :)


2 kommentarer:

  1. Så klart att du ska vara med den här ljuvliga layouten på SS månadsutmaning, snälla det vore så kul!!! Förstår att du är nöjd det ska du vara, jättesnyggt när du satt blommorna i grupper så här. Väldigt snyggt matchat med fotot oxå! Åh va jag skulle önska att vi kunde träffas och pyssla tillsammans en hel helg, va kul vi skulle ha! Både smyckes och scrappyssel! Tror jag måste jobba för att få till det snart, vore ju så roligt! ♥♥♥ Puss och Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh jag bara längtar tills vi kan boka in en pysselhelg, vi skulle ha sjukt kul tillsammans ;) Tack snälla för dina fina kommentarer, som du redan vet har jag vågat anta utmaningen och jag såg din fina kommentar på forumet också. Du är bara för söt! ♥♥♥

    SvaraRadera