måndag 24 maj 2010

Lunch out in the sun

Just back from a lunch break with the other participants of the SAP course. We sat out in the sun today and I had a lovely sushi meal :) Feeling really tired today even though I didn't have to get up until 8:45 this morning but I think it is from the driving last night. Got home in 3 hrs & 45 mins which wasn't bad at all, but you do get tired. I'm not used to having 3 screaming kids around me for 2 days either, might be because of that ;)

Gonna upload a few pics from the weekend later but now it is time to do some exercises of configuration in SAP!

2 kommentarer:

  1. WOW här har det hänt grejer med bloggen ser jag! Så fint det har blivit, läckert med ränderna här i inläggsdelen och jättefint med dividern. När hann du med detta egentligen? Förstår att du måste vara helt exhausted efter både körandet och helgen med alla småttingar, det va ju inte riktigt planerat så från början men vad gör man inte för sin familj, bäst att ställa upp! ;) Hoppas inte jag skrämt bort dig för all framtid för nästa gång du kommer ner lovar jag att det inte blir så här stojjigt! ;) Puss och Kram my darling! ♥

    SvaraRadera
  2. Tack söta du, jag var envis och satt uppe lite igår kväll så det blev rätt sent ;) Gav mig f*n på att jag skulle fixa det så nu har jag rätt mall och jag lyckades till slut med min divider!! :D Ni kan inte skrämma bort mig, inte en chans. Älskar att ha er i närheten allihopa. Puss sötnos!

    SvaraRadera