söndag 23 maj 2010

Having a lovely time

I'm so enjoying my stay here in Vrigstad, we're having a lovely time together. Yesterday was a really nice summer's day and we took a little walk over to Emmeli's parents. We sat out in the sun in their backgarden and were served ice cream and coffee :)

Last night we watched a dvd, "Step up", after having salmon and a bulgur salad for dinner and the most important thing of all - red wine! ;) The girls had fallen asleep in the afternoon so they were watching the film with us as they didn't wanna go to bed early, but after a while Allis fell asleep in Emmeli's lap and Antonia soon followed. We stayed up till 2 o'clock chatting away, it was such a relaxing and enjoyable day altogether.

We don't have any major plans for today but later on we're gonna go up to the house that Emmeli and Andreas are going to rent this summer. I'm really curious about it so it will be nice to have a look :)

3 kommentarer:

  1. Åh min älskade vän jag saknar dig redan! Tack snälla du för en fantastisk fin helg med massor av tjejsnack!! Du betyder så mycket för mig ska du veta!! Massor med kramar och pussar! ♥♥♥ Ps. Antonia undrade va du va när vi kom hem ikväll, blev lite besviken när jag sa att du åkt hem... men i sommar ses vi igen!

    SvaraRadera
  2. Åh tack själv söta underbara du!! Jag saknar dig också, önskar ibland att vi bodde närmare varann men nu har vi ju planer framöver så det ska nog bli bra ;) Åh lillstumpan, hon är ju så söt..ge henne en stor kram när hon vaknar imorn och säg att jag kommer o hälsar på snart igen. Ha det så gott så länge. Stor puss o kram! ♥

    SvaraRadera
  3. Ja det önskar jag oxå att vi gjorde, bodde närmare varandra menar jag! Fast det känns riktigt kul att vi har så mycket kul inplanerat framöver! Åh va kul vi ska ha! Puuussss och Kraaaaaam! ♥

    SvaraRadera