torsdag 10 juni 2010

SATC 2

Today after work I went in to town to meet up with lovely little M and her sister. We had a bite to eat and then we went to the cinema to watch Sex & the City 2. I loved the film, it was exactly what I thought it would be. A "feel good" kind of film :)

Before I headed into town I went to Alvik to pick up my new camera :D I'm currently charging the battery, can't wait to start taking picture. It is slightly smaller than I imagined it so I think it will be perfect for me. Easy to manage - I hope!

Tomorrow is Friday - again! Where does the time go?? Tomorrow I'm just gonna take it easy after work, cook something nice for dinner and just chill out. I'll probably go for a run before that though, I'm really getting into the training again and I'm loving it!

3 kommentarer:

  1. Det var jättemysigt och kul igår o se filmen tyckte jag:-) Riktig girlie kväll! Gillade delen med den irländska nannyn bäst;-) Tyckte det var jätteroligt hihi. Puss på dig o ha en bra helg i regnet! Nu har jag äntligen funderat ut hur man gör detta tror jag..

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, det var inte så svårt va!? Ja det var jättemysigt igår, älskar ju SATC o såna här mysfilmer :) Jag gillade när Charlotte o Miranda satt i baren och erkände vad de egentligen kände....sip sip sip ;) Puss, ha en bra helg du med!

    SvaraRadera
  3. Verkligen inte=) Nu kommer jag bli ditt no 1 fan:) Hehe ja det var också kul, får vi göra i Italien;-) Tack det ska vi, nu börjar fredagskänslan infinna sig det är värsta hönsfarmen här på jobbet:) Hörs o ses på mån om inte innan!

    SvaraRadera