söndag 7 november 2010

Back in Stockholm

I'm finally back in Stockholm after a four hour long drive. I've had a fantastic weekend together with Emmeli, Andreas, Antonia and her friends. We've done a lot of scrapbooking, we've been drinking a lot of wine and we've had lots of girle talks ;) Last night we sat up until 2 o'clock and then we had to get up at 8 this morning since we were visiting some of her friends near Vetlanda. I've learnt a lot more about scrapbooking which means I want to buy a lot more tools and materials, poor purse!

Taking it easy tonight, gonna watch Ensam mamma söker in half an hour. I don't think I can stay up that late without falling asleep so I'm gonna head to bed after that..

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att resan gick bra upp, även om jag förstår att du måste varit så trött efter alla våra bravader i helgen! ;) Sömnen va det sista vi prioriterade men samtidigt blev det lite lugnt på landet... :D

    Jag är så glad att jag har dig och denna helg kommer jag att leva på sååå länge! Så roligt jag har haft och Antonia bara ääääälskar dig! ♥ (jag med)!

    Hoppas vi hittar ett datum att ses snart igen!

    Massor med kramar!

    Emmeli

    SvaraRadera
  2. Det är klart att vi ska ses snart igen, tycker du ska komma upp till mig någon helg efter jul om du kan. Jag bara älskar lillsnuttan jag med, hon är ju för söt!!! Tack tack TACK, det var så mysigt att umgås med dig.

    Massor med kramar till dig min underbara vän ♥

    SvaraRadera