måndag 21 november 2011

Mollys November Challenge

This weekend I've spent a few hours on scrapbooking and I've really enjoyed it. I went to pick up the latest kit from Mollys scrapbooking on Friday and when I opened to see what it entailed I just couldn't wait to get going. I decided to take on the challenge for November and the theme is journalling. I did a layout with a photo from when I surprised F in June this year with dinner in town. It was a lovely summer's night and we stayed the night in Hotel Anglais, had champagne and really enjoyed each other's company. It was a night to remember!


4 kommentarer:

  1. WOW vilken superläcker layout!! Mollys shabbykit passar din stil så bra och det märks att du utvecklats massor... roligt att du scrappat i helgen, jag vill oxå komma igång igen... det är lite svårt men om jag har tar mig lite mer tid ska det nog gå!! XOXOX

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar layout. Så mjuka färger, harmonisk

    SvaraRadera
  3. Tack!! Så glad jag blir för era kommentarer :) Emmeli: Jag gillar också shabbykitet väldigt mkt, det är lite mer jag ;) Önskar att vi kunde ses och scrappa tillsammans snart! xo Kreativt Kaos: Kul att du tittade in och tog dig tid att kommentera. Kikade in i din blogg också o gillar verkligen det du gör, väldigt fina kreationer med många små fina detaljer :)

    SvaraRadera
  4. Wow! Jättefint!!! Nu blir jag sugen på att få använda mitt shabbykit för november (har inte hunnit det än). Nu blir det snart lottdragning hos Mollys. ;)

    SvaraRadera