tisdag 13 april 2010

Thomas Sabo



Älskar verkligen det mesta från Thomas Sabo. De har fått in så mycket nya smycken och jag köpte på mig två jättefina ringar ganska nyligen som jag nu har på mig dagligen :)

Jag har även spanat in ett halsband som skulle passa perfekt till mina ringar men det kommer nog dröja ett tag innan min plånbok går med på att låna ut lite pengar igen. Men det ligger på önskelistan i alla fall!

Idag har vi haft underbart väder, synd att man har suttit instängd på kontoret bara. Jag har hållt i ett möte och pratat precis hela dagen så jag har nästan ont i käkarna efter det. Tänkte sätta på en film nu och bara slappa lite, tror det får bli "Amelie" som jag köpte i påskas.

3 kommentarer:

  1. WOW, va fin bloggen blivit redan!! Det gör så mycket när man gör den mer personlig! Jätteläcker! Roligt att läsa om dina tankar och jag kan bara säga att jag ÄÄÄÄlskar oxå Thomas Sabo, synd att det ska vara så dyrt bara... Ha det gott vännen! Puss

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, vad go du är! :) Satt hela kvällen igår, det tar sin tid. Thomas Sabo är lite väl dyrt ibland, blev förälskad i ett armband som matchar ringarna också men det kostade 8700:- (!!!) så det är bara att glömma...Puss

    SvaraRadera
  3. Wow ! thomas sabo sale So beautiful! I will be your visitor forever!And I like thomas sabo charms .

    SvaraRadera