söndag 11 april 2010

Så har även jag startat en blogg


Jaha, så har även jag startat min egen blogg. Har egentligen aldrig känt något intresse för att blogga själv men i och med att jag följer några av mina vänners bloggar och blir inspirerad av dem så tänkte jag att jag själv kanske också kan inspirera!? Vi får se vad det blir, kul ska det bli i alla fall :) Kommer nog dröja ett tag innan jag får till formatet på bloggen eftersom jag är nybörjare på det här, men till slut ska det väl bli bra.

Den här helgen har varit en lugn men bra helg. I fredags åkte brorsan och jag ut till Täby kyrkby för att äta middag med mor o far, riktigt trevligt var det och gott vin drack vi :) Kan varmt rekommendera 7 deadly zins som är ett rött vin från Kalifornien och kostar 115kr på systemet.

I lördags åkte jag och shoppade lite i Kista Galleria och sen var jag på bio och såg Remember me, en riktigt bra film med Robin Pattinson, Emilie de Ravin och Pierce Brosnan. Den ger en lite perspektiv på livet, det är så lätt att ta saker och ting för givet..

Idag var jag ute och sprang några varv runt Lillsjön i solen :) Nu måste jag jobba lite innan det är dags att göra sig redo för en ny arbetsvecka. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar