måndag 19 augusti 2013

Ny vecka

Ännu en ny vecka som jag spenderar tillsammans med min älsklingstjej! Idag har vi inte haft någonting speciellt på agendan så det fick bli en tur till lekplatsen några hundra meter ifrån oss. Em älskar att gå dit och extra roligt är det om andra äldre barn är där samtidigt. Då står hon stilla och spanar på dem länge länge :) Efter ett tag kom ett gäng 2:a-klassare, så många att jag tyckte att det blev för mycket för min lilla tjej. Vi gick vidare till Ica och handlade med oss lite mat hem.

Emilia tidigare idag efter sin förmiddagslur :)

Imorn ska Emilia på sitt första kalas, nämligen Jacks 1-års kalas. Det ska bli supermysigt och hon har varit och köpt en liten present till sin kompis som han ska få. Resten av veckan är uppbokad så det är full fart efter sommaren igen.

Ikväll har jag varit ute och gått/sprungit med Bea vilket var riktigt trevligt. Nu blir det Idol 2013 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar